Co to jest CRM

CRM to fantastyczny zestaw narzędzi, które pomagają zwiększyć efektywność, szybkość i dokładność działań sprzedażowych i marketingowych. Jednocześnie pomagają zautomatyzować zarządzanie bazą danych, dzięki czemu nie musisz poświęcać tyle cennego czasu na nadrobienie zapisów i plików.

Jednak CRM dotyczy relacji między ludźmi, a mianowicie twoich potencjalnych klientów i klientów. Firmy są w pewnym sensie wielką iluzją. Ludzie robią interesy, firmy nie. Przed komputerami istniały firmy (choć niektórym z was może trudno w to uwierzyć), a więc przed komputerami istniały relacje. CRM nie jest czymś wymyślonym po komputerach. Wynalazł je tylko pseudonim „CRM”.

Kluczowe praktyki w relacjach z klientami również nie wyszły na jaw wraz z wynalezieniem komputera. Zmienił się tylko zestaw narzędzi, które pomogą ci to zrobić dobrze. Technologia CRM to nowy zestaw narzędzi. Musimy stosować praktyki, które działają w odniesieniu do ludzi i zachęcania ich do kupowania i wracania po więcej. Możemy skorzystać z całego oprogramowania CRM, które pomaga nam doskonalić naszą praktykę (lub rozsądnym faksem doskonałości).

Na przykład potencjalny klient lub klient ma inne doświadczenia z tobą, gdy wchodzi na twoją stronę i jest witany ludzkim głosem lub może rozmawiać z tobą za pomocą klawiatury, co umożliwiają niektóre firmy z branży technologii CRM, niż ona ze zwykłym przeglądaniem sieci. Ta technologia pozwala ci śledzić potencjalnego klienta lub nawigację w Twojej witrynie, a także być w stanie wejść i zaoferować mu profesjonalną pomoc. Jednak dyskusyjne jest to, jak mile widziani są goście. Jeśli byłeś w bezpośrednim otoczeniu lub w sklepie, obserwowałeś gościa, a następnie decydowałeś na podstawie tego, co widziałeś, czy się do niej zbliżyć, czy co powiedzieć. Jednak nie widać jej twarzy w sieci (chyba że z jakiegoś dziwnego powodu oboje jesteście na kamerach internetowych), a kiedy nadejdzie dzień, kiedy będzie to możliwe (bez potrzeby korzystania z kamer), wątpliwe jest, czy pozwoli ci. Obecnie firmy coraz częściej chcą oferować sobie rozwiązanie CRM lub przenieść oprogramowanie CRM na wyższy poziom. Losy szybko spadają na nas w świecie biznesu XXI wieku, a technologia CRM szybko przyspiesza sprzedaż i marketing. Jednak Twój CRM musi być na swoim miejscu i działać dobrze, zanim przejdziesz na poziom IT. Krótko mówiąc, nadal musisz wiedzieć, co robisz ze sprzedażą i marketingiem, jeśli chcesz odnieść sukces w biznesie. Dzięki temu będziesz wiedział, jak prawidłowo korzystać z oprogramowania CRM. Losy szybko spadają na nas w świecie biznesu XXI wieku, a technologia CRM szybko przyspiesza sprzedaż i marketing. Jednak Twój CRM musi być na swoim miejscu i działać dobrze, zanim przejdziesz na poziom IT. Krótko mówiąc, nadal musisz wiedzieć, co robisz ze sprzedażą i marketingiem, jeśli chcesz odnieść sukces w biznesie. Dzięki temu będziesz wiedział, jak prawidłowo korzystać z oprogramowania CRM. Losy szybko spadają na nas w świecie biznesu XXI wieku, a technologia CRM szybko przyspiesza sprzedaż i marketing. Jednak Twój CRM musi być na swoim miejscu i działać dobrze, zanim przejdziesz na poziom IT. Krótko mówiąc, nadal musisz wiedzieć, co robisz ze sprzedażą i marketingiem, jeśli chcesz odnieść sukces w biznesie. Dzięki temu będziesz wiedział, jak prawidłowo korzystać z oprogramowania CRM.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Więcej artykułów

Popularne