Niesamowita technologia

0
210

Jeśli twoja strategia marketingowa online nie działa, być może trzeba wprowadzić technologię na swojej stronie internetowej. Jeśli Twoje aktualne promocje marketingowe idą dobrze, być może będziesz w stanie je jeszcze bardziej ulepszyć dzięki dodatkowej technologii. Fantazyjne dzwonki i gwizdy na stronie internetowej dla zabawy nie są rodzajem technologii, która pomoże Ci zwiększyć sprzedaż i rozwinąć działalność. Ale technologia zaprojektowana do wykonywania bardzo specyficznych rzeczy może mieć znaczącą różnicę.

Jeśli sprzedajesz produkty, w swojej strategii marketingowej online warto rozważyć ulepszenia witryny. Oczywiście, musisz mieć wyraźne zdjęcia swoich produktów, najlepiej z więcej niż jednym zdjęciem na produkt. Chcesz, aby klient mógł kliknąć zdjęcie i powiększyć je, aby zobaczyć produkt jeszcze wyraźniej. Nie ma w tym żadnej prawdziwej technologii. Aby jednak zapewnić klientowi jak najbliższe wrażenia z możliwości odebrania i zbadania produktu, zapoznaj się z oprogramowaniem, które pozwala wyświetlać obrazy 3D w Twojej witrynie. Klient może kliknąć obraz lub suwak i przeciągnąć, aby całkowicie odwrócić obraz, aby mógł lepiej wyczuć obiekt. Ta strategia marketingowa online zyskuje na popularności, gdy firmy zdają sobie sprawę z jej skuteczności.

Możesz także zajrzeć do oprogramowania, które pozwala klientowi przytrzymać wskaźnik myszy nad obrazem i powiększyć go. Zwykle pozwala to również klientowi na poruszanie myszą i zobaczenie z bliska różnych części obiektu. Pamiętaj w swojej strategii marketingowej online, że wszystko, co robisz, aby przybliżyć klienta do przedmiotu, który chce kupić, zwiększy prawdopodobieństwo sprzedaży. Będziesz także chciał upewnić się, że Twój koszyk i system kas jest tak absolutnie prosty i łatwy, jak to tylko możliwe. Jakiekolwiek drobne zawieszenie, opóźnienie lub problem to tylko jeden powód, dla którego klient nie kupuje od ciebie.

Jeśli nie sprzedajesz produktów, ale usługi lub informacje, nie obniżaj ceny dodawania zdjęć do swojej witryny. Zrzuty ekranu są szczególnie pomocne na przykład przy sprzedaży oprogramowania. Chociaż dodawanie zdjęć nie wymaga wiele technologii, możesz zwiększyć atrakcyjność witryny, dodając dźwięk i wideo. Na przykład, gdy sprzedajesz usługę, wideo osoby wyjaśniającej tę usługę przyjaznym, swobodnym tonem może znacznie przyczynić się do wywarcia pozytywnego wrażenia na kliencie. Nawet klipy audio, w których klient może usłyszeć te rozkładające się pojęcia w prostych krokach, mogą stanowić ważną część strategii marketingowej online.

Wideo, które pokazuje zrzuty ekranu i nieruchome ujęcia, a także osobę mówiącą lub demonstrującą coś, może być szczególnie skuteczne. Uzyskaj oprogramowanie niezbędne do wykonania tych nagrań. Nie zapomnij, jak denerwujące może być nagle rozpoczęcie gry, więc daj klientowi taką możliwość. Następnie dodaj je do swojej witryny w ramach strategii marketingowej online technologii.